طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت نوپرداز زمينه طراحي سايت، طراحي اپليكيشن موبايل، طراحي فروشگاه اينترنتي سئو و ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي نمايد

شايد براي شما سوال پيش آمده باشد كه با وجود آژانس هاي مسافرتي كه نقش واسط را براي جذب مشتريان انجام مي دهند، چه نيازي به طراحي سايت هتل ها  مي باشد ؟ در ادامه همراه ما باشيد تا با دلايل و مزاياي طراحي سايت هتل آشنا شويد:

 بازاريابي مدرن كليد موفقيت كسب و كارها

درصورتي كه كمي با حوزه بازيابي و كارآفريني آشنايي داشته باشيد و مطالعه داشته باشيد حتما نام سث گودين يكي از فعالان اين حوزه ، به گوش شما آشنا به نظر خواهد آمد. سث گودين در يكي از سخنراني هاي خود به اشتباهات بازاريابي سنتي و اينكه چرا در عصر امروز جايي در زندگي مردم ندارند اشاره مي كند.

در طول سال هاي گذشته رسانه هاي اجتماعي نقش اطلاع رساني را بر عهده داشتند. كسب و كار ها براي آنكه بتوانند مخاطب مورد نظر خودشان را جذب كنند، هزينه هاي زيادي را صرف توليد و پخش تيزر هاي تبليغاتي مي كردند. با گذشت زمان حالا مخاطبان رسانه هاي اجتماعي مهارت بالايي در ناديده گرفتن تيزر هاي تبليغاتي و بيلبورد هاي خيابان ها پيدا كرده اند. البته اين كاملا منطقي هست ، بشر امروزي روزانه در گرد بادي از تبليغات ها زندگي مي كنند بنابراين به صورت نا خودآگاه آنها را ناديده خواهد گرفت.

از طرفي ديگر، تجربه هاي نا موفق از اعتمادي كه مردم به تبليغات سنتي داشته اند باعث شده است كه اين نوع تبليغات مانند گذشته نتوانند به كسب و كار ها در جذب مخاطب و مشتري كمك كند.

زندگي مدرن انسان امروزي شيوه ي ديگري را براي بازاريابي مطلبد. فضاي آنلاين و اينترنت امروز جاي رسانه هاي اجتماعي را در زندگي روزانه مردم گرفته اند . بنابراين براي آنكه كسب و كار ها بتوانند مخاطب خود را با خود همراه كنند، لازم است جايي حضور داشته باشند كه مخاطب آنجا است.

سيستم رزرو آنلاين هتل

طراحي سايت هتل چه مزايايي دارد؟

 

دسترسي آسان و صرفه جويي زمان

امروزه كاربران فضاي مجازي از تاكسي آنلاين در خواست تاكسي مي كنند ، از فروشگاه اينترنتي خريد مي كنند و پرداخت اينترنتي انجام ميدهند و پيش از انتخاب هر محصول يا خدماتي در فضاي مجازي در مورد آن تحقيق مي كنند.فضاي آنلاين اين امكان را براي صاحبان كسب و كار فراهم آورده است كه با طراحي سايت هتل ،  در دسترس كاربران و مشتريان باشند و از طرفي كاربران نيز مي توانند در كمترين زمان ممكن اطلاعات مورد نياز خود را دريافت نمايند.

برندينگ و بازاريابي

امروزه مسئله برندينگ تنها به طراحي لوگوي زيبا و شكيل ختم نمي شود. طراحي سايت هتل ، در صورتي كه به درستي انجام شود مي تواند مانند يك بروشور آنلاين عمل كند.
بروشور ها با هدف معرفي خدمات طراحي مي شود. حال در نظر بگيريد بروشور آنلايني را كه محدوديت هاي بروشور هاي چاپي را ندارد و با گرافيك و انيميشن منحصر به فرد ، همان هدف ( يعني معرفي خدمات)  را دنبال مي كند! مي توانيد تصور كنيد كه به چه ميزان مي تواند در جذب مشتري و برندينگ موثر باشد؟

طراحي سايت هتل مي تواند شامل قسمت هاي ذيل باشد:

  • تاريخچه و معرفي هتل
  • آلبوم تصاوير هتل
  • امكانات تفريحي هتل
  • معرفي انواع اتاق ها
  • معرفي سرويس ها
  • تور مجازي
  • تماس با ما
  • پرسش و پاسخ
  • و ….

طراحي سايت هتل كه موارد ذكر شده را شامل باشد به خوبي ميتواند در راستاي هدف برندينگ مجموعه عمل كند.

با طراحي سايت هتل و حضور در فضاي مجازي ميتوان از مزاياي بازاريابي اينترنتي و بازاريابي موتور هاي جستجو نيز بهره برد.

موتور هاي جستجو امروزه نقش مهمي در هدايت كاربران به كسب و كار ها را دارند. هزينه بازاريابي اينترنتي مي تواند به مراتب كمتر از بازاريابي سنتي باشد اما بازگشت سود آن بسيار بيشتر از بازاريابي سنتي باشد.

سيستم رزرو آنلاين هتل

سيستم رزرو آنلاين هتل از سال هاي پيش در جهان امري جا افتاده بوده است و به تازگي در كشور ما نيز در حال پياده سازي است.

اينترنت اين فرصت را براي كسب و كار ها فراهم آورده است كه گستره مشتريان خود را افزايش بدهند. بنابراين يكي از ويژگي هايي كه در طراحي سايت هتل بايد به آن توجه كرد اين است كه از تكنولوژي هاي روز دنيا عقب نماند .

 

پس اگر تا به الان براي هتل خود يك سايت طراحي نكرده ايد ، شايد بهتر است مزايايي كه طراحي سايت هتل بر روي كسب و كار شما ميتواند داشته باشد را بررسي نماييد و ويژگي هايي كه ميخواهيد سايت شما پوشش بدهد را يادداشت نماييد. پس از آن از يك متخصص مشاوره بگيريد و تصميم خود را عملي سازيد. مطمئن هستم كه تغييرات را به زودي در كسب و كارتان خواهيد ديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۷:۲۰ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

در حال حاضر، براي هر كسب و كاري بايد از ابتداي كار يك وب سايت كسب و كار داشته باشد.  از آنجا كه، افراد جوياي كسب و كار به دنبال طراحي سايت ارزان قيمت هستند اما شركت هاي توسعه دهند وب محتواي كاربر پسند، انعطاف پذير و آزاد را براي توسعه وب به كار مي برند. لذا اين ديدگاه موجب مي شود كه گاهي اوقات يك توسعه دهنده غير حرفه اي را براي طراحي سايت ساده به كار برند.

تفاوت بين طراحي سايت ارزان و طراحي وب سايت گران قيمت :

اساسا دلايل زيادي براي داشتن وب سايت وجود دارد. اما نكته اصلي اين است كه ترافيك كافي براي وب سايت شما ايجاد شود. اين نياز به كمپين بازاريابي دارد.

يكي از اهداف مهم در داشتن وب سايت ديده شدن بهتر و راحت تر است كه شما در جاده اينترنتي و مجازي، آدرس سايت خود را در معرض ديد همه قرار مي دهيد و كاربران به محض آنلاين شدن مي توانند فورا به آدرس شما مراجعه نمايند و وبسايت شما را مشاهده كنند.

يك وب سايت ۲۴ ساعته در اختيار كاربران مي باشد و مي توانند از اطلاعات شما استفاده نمايند. و شما مي توانيد محصولات جديد خود را با يك بروز رساني به راحتي در اختيار كاربران قرار دهيد. اما در فضاي اداري، چنين اتفاقي نمي افتد. مردم بايد از طريق دفاتر اداري شما براي محصولاتي كه ارائه مي دهيد، هزينه و وقت بيشتري بگذارند.

تفاوت بين وب سايت ارزان قيمت و وب سايت گران قيمت

تفاوت بين وب سايت ارزان قيمت و وب سايت گران قيمت

اهميت داشتن وب سايت

اگر شما داراي يك وب سايت كسب و كار كوچك هستيد و كسب و كار شما مربوط به فروش محصول است، شما به راحتي مي توانيد محصول خود را در هر زمان به فروش برسانيد. براي مشتريان بالقوه ساعات كاري شما محدود نمي باشد. سرويس هاي شما در هر زمان و هر مكان در معرض مشتريان است. يك وب سايت كه حاوي يك فروشگاه آنلاين است، مي تواند باعث افزايش چشمگيري در ميزان فروش شود.

در واقع، اين ها از اهميت هاي داشتن يك وب سايت است . بنابراين، هر شركت از همان ابتدا نياز به يك وب سايت براي ارائه خدمات خود دارد. به طور كلي، ساخت يك وب سايت نسبت به سرويس هايي كه دارد اصلا هزينه زيادي  ندارد.

اغلب شركت هاي راه اندازي معمولا كسب و كار خود را با وب سايت ارزان قيمت شروع مي كنند. به تدريج آنها يك وب سايت حرفه اي و گران قيمت را سفارش مي دهند. كه ما مي خواهيم در رابطه با همين تفاوت هزينه و تعرفه طراحي سايت بحث كنيم.

طراحي ارزان وب سايت

وب سايت ارزان قيمت، نشان دهنده سايت هايي است كه خدمات خود را مانند فضاي ديسك، پهناي باند، تعداد محدودي از دامنه و ساير خدمات محدود كرده اند. معمولا هزينه وب سايت ارزان قيمت از ۱۵ دلار شروع مي شود.

طراحي وب سايت با قيمت فوق العاده بالا

اين سايت ها در ارائه خدمات ميزباني، هيچ محدوديتي ندارند. مانند فضاي ديسك نامحدود، پهناي باند نامحدود، راه اندازي دامنه نامحدود و ساير خدمات. معمولا بودجه وب سايت گران قيمت از ۵۰۰ دلار شروع مي شود.

در تعريف هاي بالا، ما مي توانيم دريابيم كه تعدادي تفاوت بين اين دو دسته از وب سايت ها وجود دارد.

محدوديت در خدمات ميزباني وب و دامنه

در هر دو وب سايت ارزان و گران قيمت، دامنه يك عامل نيست.  قيمت دامنه براي هر دو نوع مشابه است. تفاوت اصلي در بسته هاي ميزباني وب است .

اگر قصد داريد يك وب سايت ارزان قيمت داشته باشيد و بودجه شما محدود و كم است، به  دنبال  كمترين بسته ها براي اين گزينه برويد.

براي وب سايت ارزان و گران قيمت ، شركت هاي ميزباني مختلفي در ارائه انواع مختلفي از بسته ها وجود دارد. اين موارد را بايد در نظر گرفت كه هزينه كمتر ايجاب مي كند كه به سمت بسته هاي ميزباني وب كم هزينه تر برويد. در حالي كه وب سايت هاي گران قيمت امكانات فضايي ديجيتالي نامحدود دارند. علاوه بر اين، پهناي باند ماهيانه نيز براي وب سايت هاي ارزان قيمت محدود مي شود. لذا ترافيك كمتري مي تواند به اين سايت ها دسترسي داشته باشند. از سوي ديگر، پهناي باند ماهانه براي وب سايت هاي گران قيمت نامحدود مي شود و محدوديت دسترسي ترافيكي وجود ندارد.

تفاوت بين وب سايت ارزان قيمت و وب سايت گران قيمت

تفاوت بين وب سايت ارزان قيمت و وب سايت گران قيمت

انتظارات و تعامل كاربر

امروزه مردم و افراد جوياي كسب و كار مي خواهند، انواع مختلفي از گزينه ها و سفارشي سازي ها و توانايي ديگر موجود براي مديريت محتواي خود را در وب سايت خود داشته باشند.  آنها عملكرد بسيار تعاملي و به همراه نسخه تلفن همراه را مي طلبند. صاحبان سايت همچنين برخي از الزامات پيچيده ديگري را به استثناي موارد فوق تقاضا مي كنند تا وب سايتشان بتواند ترافيك بيشتري كسب كند و مردم بتوانند به راحتي با وبسايت آن ها و با چشم اندازهاي تعاملي آن ها ارتباط برقرار كنند. همه اينها، تنها در وب سايت هاي گران قيمت ظاهر مي شوند، اما در وب سايت هاي ارزان قيمت، همه اينها فقط به عنوان يك خيال براي صاحبان وب سايت ها تصور مي شوند.

بنابراين، تنها وب سايت هاي گران قيمت مي توانند معيارهايي را كه صاحبان وب سايت ها مي خواهند، برآورده كنند، در حالي كه وب سايت هاي ارزان قيمت نمي توانند در آن سطح برسند.  اين يكي از تفاوت هاي عمده بين يك وب سايت با قيمت ارزان و وب سايت با قيمت گران است.

ادعاي طراحي

عناصر طراحي كه زيبايي شناختي سايت شما را تشكيل مي دهند، تصادفي نيستند. زمان صرف شده براي پيدا كردن آنها، ايجاد و آزمايش براي رسيدن به بافت كامل، سايه ها، پالت ها، شكوفايي ها و رفع اشكال هاي طراحي در طراحي تأثيرگذارند. اين كار طراح است، براي در نظر گرفتن اين جزئيات مانند نام تجاري، تم ها، مفاهيم، ​​جريان طراحي، رابط كاربر، دستكاري تصوير، انتخاب نوع نوشتار و غيره.

طراحي تركيبي از عناصر است كه چهره زيبايي شناختي براي يك چيز خاص را شامل مي شود.  طراحي وب سايت چيز خاصي از بدنه اصلي است كه الگو نام دارد. صاحبان سايت هميشه مي خواهند يك نگاه جذاب از وب سايت هاي خود داشته باشند.  مانند بافت كامل، سايه ها، پالت ها، شكوفايي ها و ساير روش هاي مرتبط با طراحي از طريق آن وب سايت مي تواند به راحتي با بازديد كننده خود به طور موثر ارتباط برقرار كند.  براي رسيدن به اين كمال، وب سايت گران قيمت تنها مي تواند در اين معيارها باقي بماند در حالي كه طراحي ارزان قيمت معمولا با يك لوگو ساده، سبك فونت ساده، بدون بافت و بدون سايه است.  از آنجا كه وقتي تمام موارد فوق اتفاق مي افتد، هزينه ها مشخص مي شوند، مي توان گفت كه اينها چيز هايي هستند كه ديده نمي شوند و پشت پرده هستند ولي در قيمت گذاري تأثير فراوان دارند.

برخي از عناصر اصلي براي وب سايت هاي گران قيمت وجود دارد در حالي كه وب سايت هاي ارزان قيمت، بسياري از اين عناصر را ندارند كه عبارتند از :

  1. مفاهيم اوليه:  مفاهيم اوليه نشان دهنده كل تحقيق در مورد صنعت شما است. اين هر گوشه اي از صنعت شما را نشان مي دهد. بنابراين، با اين تحقيق، وب سايت شما به راحتي مي تواند تمام مدل كسب و كار خود را تقريبا در مقابل مشتريان يا بازديد كنندگان خود بيان كند.
  2. اصلاحات:  عناصر بعدي يك وب سايت قيمت گران قيمت ماژول تجديدنظر هستند. اين مي تواند تمام وب سايت شما را مانند بازخورد از مشتريان منحصر به فرد، تجديد نظر كند و به عمق وبسايت بيفزايد.
  3. اندازه صفحه نمايش چندگانه : يكي ديگر از ويژگي هاي وب سايت گران قيمت، پشتيباني از اندازه هاي مختلف صفحه نمايش است. از آنجا كه تمام وب سايت هاي گران قيمت به دنبال پاسخگويي توسعه دهندگان دستگاه هاي تلفن همراه براي افزايش ترافيك هستند در وبسايت اين قابليت بايد وجود داشته باشد كه از چندين دستگاه پشتيباني كند. كه اين تنها در سايت هاي گران قيمت اتفاق مي افتد. بعضي وقتها در وب سايت هاي ارزان نيز اين قابليت وجود دارد. اما نادر است.
  4. پوسته صفحه:  هر وب سايتي نياز به يك صفحه اصلي دارد.  در واقع اين صفحه يك سالن شركت است. بنابراين، صاحبان وب سايت هميشه به دنبال يك تم عمومي از قفسه ها هستند كه صفحه ها شبيه به هم نباشند. اگر هر صفحه در چشم اندازها متفاوت باشد، هزينه توسعه وب سايت بالا مي رود. وب سايت ارزان قيمت مي تواند اين مورد را نداشته باشد.

 

محتوا و بهينه سازي

ترافيك بيشتر وب سايت، به محتواي آن بستگي دارد. سايت گران قيمت شامل محتواي غني است كه به راحتي كاربران را جذب مي كند و ميزان ترافيك را افزايش مي دهد.  وب سايت هاي ارزان قيمت فاقد محتواي غني هستند، زيرا محدوديت هاي زيادي براي افزودن محتويات در وب سايت هاي ارزان قيمت وجود دارد.يكي از مهم ترين اين محدوديت ها ميزباني وب است كه قبلا در اين مورد توضيح داديم.

علاوه بر محتويات غني، صاحبان وب سايت ها بايد سريعا وب سايت خود را بارگذاري كنند و وب سايت خود را در نتيجه موتور جستجو نشان دهند.  بنابراين، اجراي بهينه سازي در موتورهاي جستجو (SEO) و ساير ابزارهاي كاربردي باعث مي شود وب سايت ها زمان بارگيري كمتري را داشته باشند. اما در اين مورد، وب سايت هاي ارزان قيمت، داراي زمان بارگيري آهسته هستند.

امنيت براي وب سايت ارزان و گران قيمت

وب سايت گران قيمت امن تر از وب سايت ارزان قيمت است. يك وب سايت ارزان به راحتي مي تواند توسط يك هكر هك شود يا توسط نرم افزارهاي مخرب و ويروس ها آلوده شود.

چرا كه بسياري از بسته هاي طراحي وب سايت گران قيمت داراي يك سيستم SSL هستند (Secure Sockets Layer)  كه يك تكنولوژي امنيتي استاندارد براي ايجاد يك لينك رمز دار شده بين يك سرور و يك مشتري است.

با كمك SSL، اطلاعات حساس مانند شماره كارت اعتباري، شماره امنيت اجتماعي و ساير پروسه هاي مجوز مي تواند به صورت امن انتقال يابد.  علاوه بر اين نوع داده ها، داده هاي نرمال ديگر نيز بين مرورگرها و سرويس گيرندگان، سرويس گيرنده در متن ساده ارسال مي شوند بدون اينكه باعث آسيب پذيري و يا استراق سمع  شود.  TrustE، Entrust و GeoTrust گزينه هاي خوبي براي كشف در جهت محافظت از سرقت هويت هستند.

تفاوت بين وب سايت ارزان قيمت و وب سايت گران قيمت

تفاوت بين وب سايت ارزان قيمت و وب سايت گران قيمت

يكپارچه سازي در طراحي وب سايت ارزان و گران قيمت

در يك وب سايت با قيمت گران، صاحبان مي توانند از سيستم يكپارچه سازي وب سايت استفاده كنند. با استفاده از اين قابليت، آنها مي توانند به راحتي يكديگر را در يك پلت فرم تعامل و اتصال ديگر برنامه هاي وب داشته باشند. اين قابليت، بيشتر براي كساني كه از يك وب سايت براي كسب و كار و تجارت الكترونيك استفاده مي كند، مفيد است. از طريق اين نوع ادغام، صاحبان مي توانند به راحتي از طريق اينترنت مشتري جذب كنند.

ادغام رسانه هاي اجتماعي

اين سيستم يكپارچه يكي از محبوب ترين ويژگي هاي وب سايت در وضعيت فعلي است. هر دو وب سايت هاي ارزان قيمت و وب سايت هاي گران قيمت اين امكانات را دارند. اما يك طراحي وب سايت گران قيمت ، بسيار بيشتر از يكپارچگي سيستم برخوردار است. مثلا، روش كارآمدتري كه توسط كدگذاري در وب سايت هاي گران قيمت به سرعت عمل مي افزايد.

نشان دادن ويژگي ها و توانايي ها

ويژگي هاي هيجان انگيز در وب سايت هاي گران قيمت وجود دارد. براي نمونه شما توسط اين وب سايت ها مي توانيد قابليت هاي تخصصي خودتان را در معرض ديد مشتري قرار دهيد و تعامل بيشتري با مشتري داشته باشيد و بازار يابي و كسب و كار تان رونق بيشتري مي گيرد.

نتيجه گيري

از بحث فوق، نتيجه مي شود كه وب سايت گران قيمت بسيار بهتر از وب سايت هاي ارزان قيمت است. اما وب سايت هاي گران قيمت هزينه بيشتري مي برد. در حالي كه وب سايت ارزان قيمت در ظاهر، صرفه جويي در هزينه است. اما براي استفاده بهتر از سايت و گرفتن نتيجه بهتر، انتخاب بايد تغيير كند و متناسب با هدف اين انتخاب صورت گيرد. براي مثال، اگر قصد داريد يك وب سايت شخصي  كه فقط اطلاعات شركت در آن قرار بگيرد، ايجاد كنيد، بايد سراغ وبسايت هاي ارزان قيمت برويد. زيرا در اين مورد فضاي ديسك نامحدود و ساير امكانات كاملا بي فايده و هدر دادن پول است.

اما اگر مي خواهيد يك تجارت الكترونيك و يا شبكه اجتماعي ايجاد كنيد و سپس آن را گره بزنيد. از آنجا كه، در اينجا شما بايد در مورد حفظ حريم خصوصي و امنيت براي شما و اطلاعات مشتريان خود مورد توجه قرار دهيد، بايد به سمت بسايت هاي گران قيمت برويد. بنابراين، هر دو وب سايت ارزان قيمت و گران قيمت از نظر كاربران و اهداف صاحبان سودمند است.

ترجمه از webtady.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۳۶:۲۹ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

يك اصطلاح وجود دارد كه مي گويد:"تا زماني كه نوآوري نكرده ايد تقليد كنيد". براي كساني كه در زمينه طراحي وب سايت قرباني اين موضوع شده اند، شنيدن اين چيز راحتي نيست، اما حقيقتي است كه وجود دارد. هنگامي كه شما قصد داريد يك ماشين طراحي كنيد به چرخ، صندلي، شيشه و ساير موارد ديگري نياز خواهيد داشت. اما شما همه آن ها را از اول به روشي متفاوت نخواهيد ساخت. با اين حال، با نوآوري در روشهاي ديگر و تلاش براي ارائه اين عناصر به صورت متفاوت، مي توان محصول بهتري را ارائه داد.

سرقت در طراحي نيز يكي از مواردي است كه به هيچ عنوان قابل پذيرش نخواهد بود. يكي از موارد اخير اين بود كه لوگوي المپيك 2020 توكيو شباهت زيادي به لوگو تئاتر دليج داشت. شباهت هاي اين دو طراحي بسيار بحث برانگيز بود كه در خبر گذاري بي بي سي كاملا درباره آن صحبت شده است.

سرقت طراحي سايت 

سرقت در طراحي وب سايت چيست؟

منظور از سرقت در اين عمل كپي كردن يا برداشتن هر محصولي بدون مشخص كردن خلق كننده آن مي باشد. در طراحي وب سايت كپي رايت سه مورد را شامل مي شود: 1. نگاه و احساسات بصري 2. مشخص كردن منابع 3. ارسال مطالب در اينترنت

اگر شما آن را ايجاد نكرده ايد و همچنين هيچ شرايطي براي استفاده از آن ذكر نشده است، بايد از دارنده آن اجازه بگيريد. استفاده از آن بدون اجازه، سرقت محسوب مي شود و مي تواند منجر به جريمه هاي قانوني شود.

بسياري از شركت هاي براي رعايت حق كپي رايت محصولات خود از سرويس هايي به نام "عنكبوت ها" استفاده مي كنند. اين عنكبوت ها با معيار هاي مختلفي مانند (اسامي، تصاوير، محتوا و موارد ديگر) دنياي وب را جستجو مي كنند. 

نقض حق نسخه برداري حتي مي تواند توسط بازديدكنندگان وب سايت ها پيدا و گزارش شود. در نظر بگيريد كه افزايش ترافيك وب نيز خطر ابتلا به آن را افزايش مي دهد. سرقت ادبي هرگز موجه نيست و مي تواند منجر به عواقب جدي (و گاهي مالي) شود.

مهارت طراحان وب سايت حرفه اي باعث شكوفايي و افزايش اعتبار آن ها خواهد شد، در صورتي كه مطالب كپي شده بعنوان مدركي هميشه در دنياي وب  خواهد بود. بهتر است هنگامي كه در حال تلاش براي طراحي يك وب سايت جذاب هستيد، به منابع متعددي نگاه كرده تا دوباره خلاقيت خود را تحريك نماييد.

وب سايت هايي كه مي توانيد از طراحي آن ها الهام بگيريد

وب سايت CSS Nectar

الهام از طراحي سايت 

وب سايت CSS Nectar يكي ديگر از گالري هاي عالي الهام گرفتن از طراحي وب سايت ها است. وب سايت هاي برجسته بر اساس طراحي، برنامه نويسي، و خلاقيت رتبه بندي مي شوند و همچنين مي توانند براساس رنگ، ويژگي، كشور و دسته بندي طبقه بندي شوند.

وب سايت Awwwards

الهام گرفتن از سايت 

Awwwards داراي يك سيستم رتبه بندي براي وب سايت هاي برتر مي باشد. در اين سايت هر روز يك سايت جديد براي نمايش قرار مي گيرد. آن ها آناليز هاي فوق العاده اي را درباره سايت ها ارائه مي دهند و همچنين كاربران مي توانند درباره طرح هاي مختلف نظر خود را بگويند. 

وب سايت siteInspire

طراحي وب سايت 

اين سايت قابليت دسته بندي وب سايت ها را بر اساس پلتفرمي كه با آن ساخته شده اند را دارد. همچنين شما مي توانيد براي فيلتر كردن سايت ها از روش هاي قديمي تر نيز استفاده كنيد (مثلا فيلتر بر اساس نوع، سبك طراحي و غيره). با كمك اين سايت شما مي توانيد از طراحي وب سايت مورد نظر خود متناسب با پلتفرمي كه با آن طراحي شده است الهام بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۳۵:۵۱ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

يكي از جديد ترين كسب و كار هاي مدرن در حوزه فناوري اطلاعات كه امروزه تحت تأثير علوم مختلف در حال توسعه مي باشد، ثبت يك شركت طراحي سايت است. در دنيايي كه تمامي اقدامات در كوتاه ترين زمان ممكن صورت مي گيرد و عرصه، يك عرصه رقابتي است، افرادي كه در اين حوزه قصد فعاليت دارند و مي خواهند كه موفق شوند، بايد در اين عرصه رقابت، حضور داشته باشند. دردنياي امروز كه نمايش، اطلاع رساني ، تبليغات و فروش در بستر اينترنت در كوتاه ترين زمان ممكن انجام مي شود، افراد جهت معرفي كسب و كار خود سايتي را طراحي مي كنند.

مراحل ثبت شركت طراحي سايت چيست

فرايند طراحي سايت، يك اقدام چند منظوره و به همراه مجموعه اقداماتي از قبيل طرح ريزي، پيش توليد، تحقيق، تبليغات و همچنين مديريت فايل هاي صوتي، تصويري و ديگر فايل هاي چند رسانه اي مورد استفاده در صفحات سايت مي باشد.

مهم ترين نتيجه و مزايايي كه طراحي سايت مي تواند داشته باشد، عبارتند از :

۱- با طراحي سايت، معرفي كامل و جامع از شخص، سازمان و يا شركت مربوطه، به راحتي در دسترس كاربران قرار مي گيرد.

۲- طراحي سايت موجب سهولت در برقراري ارتباط با كاربران و كسب اطلاعات به روز و حتي در لحظه مي شود.

۳- با طراحي سايت، مديريت محتواي اداري داخلي و اعضا، آسان تر مي شود.

۴- با طراحي سايت و حضور در جامعه مجازي داخلي و خارجي، جذب بازار آسان مي شود.

۵- هزينه تبليغات كاهش مي يابد ضمن اينكه شركت شما هم در سطح ملي معرفي مي شود هم در سطح بين الملل.

۶- با طراحي سايت، كليه مديريت مجموعه شما، در هر زمان و هر نقطه از جهان در دسترس كاربر قرار مي گيرد و مسير هاي اجرايي كوتاه مي شود.

۷- در واقع يك بازار مجازي ايجاد مي شود كه بازتابي از بازار حقيقي مي باشد.

با دانستن اين همه مزايايي كه طراحي سايت در رسيدن به موفقيت دارد، شركت هاي زيادي به طراحي سايت پرداخته اند.

در اين مقاله قصد داريم مراحل ثبت شركت طراحي سايت را بيان كنيم.

 

  • ثبت شركت طراحي سايت: 

براي اين كه يك شركت طراحي سايت بتواند ثبت شود، مي تواند قالب هاي ثبتي مختلف را با توجه به نوع فعاليت مورد نظر انتخاب كند كه از جمله رايج ترين و متداول ترين قالب ثبتي، قالب ثبتي سهامي خاص و قالب ثبتي با مسئوليت محدود است. لذا ما به شرح شرايط ثبت شركت در اين دو قالب ثبتي مي پردازيم.

براي ثبت شركت طراحي سايت سهامي خاص، حداقل اعضا بايد سه نفر باشند به علاوه دو نفر بازرس كه جدا از اعضا هستند. حداقل سرمايه لازم صد هزار تومان است كه ۳۵ درصد اين سرمايه همان ابتداي كار دريافت مي شود.

مدارك لازم عبارتد از :

۱-  تصوير مدارك شناسايي (كارت ملي و شناسنامه).

۲- اصل گواهي عدم سوء پيشينه.

۳-  امضاء اقرارنامه.

۴- اخذ مجوز در صورت مجوزي بودن موضوع.

۵- تنظيم وكالت نامه به نام وكيل درصورتي كه امور ثبت توسط وكيل انجام شود.

براي ثبت شركت طراحي سايت با مسئوليت محدود، وجود حداقل دو نفر عضو ضروري است. هم چنين سرمايه ۱۰۰هزار توماني لازم است كه بايد به طور كامل پرداخت شود.

مدارك لازم عبارتند از :

۱- تصوير شناسنامه و كارت ملي.

۲- مجوز در صورت مجوزي بودن موضوع.

۳- اصل گواهي عدم سوء پيشينه.

۴- اقرارنامه امضا شده.

 

مراحل ثبت شركت طراحي سايت چيست؟

مراحل ثبت شركت طراحي سايت چيست؟

اين جا تازه اول كار است و در واقع پس از ثبت شركت طراحي سايت اقدامات ضروري آغاز مي گردد.

به موجب بند ۱ آيين نامه سازمان نظام صنفي رايانه اي، كليه شركت هايي كه براي انجام فعاليت هاي مشاوره، نظارت، طراحي، توليد، نصب و راه اندازي، توسعه، پشتيباني و آموزش سيستم هاي نرم افزار، سخت افزار، شبكه هاي اطلاع رساني و نظاير آن تشكيل مي شوند، موظفند پس از ثبت شركت مطابق قانون تجارت و قبل از شروع فعاليت به نظام صنفي استان خود مراجعه و مجوز فعاليت دريافت دارند.

براي اين كه شركت ها به عضويت نظام صنفي رايانه اي استان پذيرفته شوند، بايد شرايط زير را دارا باشند :

  1. موضوع فعاليت آن ها به موجب اساسنامه شركت صرفاَ يكي از فعاليت هاي رايانه اي مندرج در بند ۱آيين نامه  باشد.
  2. داراي مدير عامل ( تمام وقت ) با حداقل مدرك كارشناسي باشند.

تبصره :

– مديراني كه قبل از تشكيل نظام صنفي رايانه اي استان در شركت خود سمت مديريت عامل را داشته اند، از اين قاعده مستثني مي باشند.

– در صورتي كه مدير عامل مدرك كارشناسي نداشته باشد، بايد شامل يكي از موارد ذيل باشد :

مدرك فوق ديپلم در رشته كامپيوتر با سابقه مديريت يا فعاليت در زمينه فناوري اطلاعات به مدت ۴ سال.

مدرك فوق ديپلم در رشته هاي مرتبط با سابقه مديريت يا فعاليت در زمينه فناوري اطلاعات به مدت ۶ سال.

مدرك فوق ديپلم در ساير رشته ها با سابقه مديريت يا فعاليت در زمينه فناوري اطلاعات به مدت ۸ سال.

مدرك ديپلم با سابقه مديريت يا فعاليت در زمينه فناوري اطلاعات به مدت ۱۰ سال.

  1. در استان مورد تقاضا به ثبت رسيده باشند.
  2. مركز اصلي شركت در استان مورد تقاضا قرار داشته باشد.

 

مراحل ثبت شركت طراحي سايت چيست؟

مراحل ثبت شركت طراحي سايت چيست؟

 

  • مدارك موردنياز براي دريافت مجوز فعاليت شركت هاي متقاضي به شرح ذيل است :

-فتوكپي شناسنامه مدير عامل.

– كپي روزنامه رسمي ثبت شركت و آخرين تغييرات آن.

– تصوير مدرك تحصيلي مدير عامل.

-كپي برگه احراز صلاحيت و رتبه بندي شوراي عالي انفورماتيك.

 

در گام بعد براي دريافت مجوز فعاليت و تكميل مراحل ثبت نام، مي بايست با مراجعه به زيرپورتال هاي استاني خود ، به صورت آن لاين نسبت به ثبت نام اقدام نماييد.

  • مدارك مورد نياز جهت ثبت نام الكترونيكي

– روزنامه رسمي آگهي تاسيس و ثبت شركت در روزنامه رسمي كشور.

– روزنامه رسمي آگهي تغييرات.

– كپي آخرين اظهارنامه مالياتي (درصورت وجود).

– كپي شناسنامه و كارت ملي مدير عامل شركت.

– كپي رتبه بندي شوراي عالي انفورماتيك (درصورت وجود).

– تصوير مدرك تحصيلي مديرعامل.

– تصوير ليست بيمه (درصورت تازه تاسيس بودن شركت و نداشتن ليست بيمه، نامه اي مبني بر تمام وقت بودن مدير عامل و اشتغال در شركت بارگذاري شود.).

– تصوير اساسنامه ( تمامي صفحات به صورت فايل پي دي اف بارگذاري شود ).

مدت اعتبار مجوز فعاليت صادره يكساله مي باشد.لازم به ذكر است وفق ماده ۶ آيين نامه، اين شركت ها موظف مي باشند هر ساله تغييرات ايجاد شده در اساسنامه شركت و نيز روزنامه رسمي را به سازمان نظام صنفي اعلام نمايند. علاوه بر اين، ارائه فرم اظهارنامه مالياتي و فرم خود اظهاري در رابطه با فعاليت هاي شركت نيز ضروري مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۴:۵۸ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

امروزه مردم از اينترنت براي دست يابي به اهداف خود استفاده مي كنند (از تفريحات گرفته تا كسب و كار ها). php يك زبان برنامه نويسي سمت سرور است كه دليل استفاده از آن طراحي وب سايت هايي با درجه كيفيت عالي مي باشد. البته php مزاياي زيادي دارد كه در ادامه شرح خواهيم داد. معمولا افرادي براي طراحي وب سايت از زبان برنامه نويسي php استفاده مي كنند كه به دنبال وب سايتي دايناميك و پر سرعت هستند. در سال 1995 زبان php به يك انتخاب محبوب نزد توسعه دهندگان تبديل شد. امروزه نزديك به 80 درصد وب سايت ها و استارت آپ هاي بزرگ از آن استفاده مي كنند. برخي از اين شركت ها عبارتند از: گوگل، فيسبوك، توئيتر، ياهو، ويكي پديا، لينكد اين، وردپرس و غيره.

امروزه ميليون ها وب سايت در حال توسعه و فعاليت هستند. اما چرا طراحي وب سايت با استفاده از php تا اين اندازه محبوب است؟ اگر فكر مي كنيد به خاطر اوپن سورس بودن آن است، اشتباه مي كنيد. البته، اين يكي از دلايل است، اما براي متقاعد كردن مردم از استفاده از آن كافي نيست. مزاياي ديگري نيز وجود دارند كه افراد را نسبت به آن جذب مي كنند. بنابراين، اجازه دهيد نگاهي به بعضي از مهمترين دلايل استفاده از PHP در خدمات طراحي وب سايت بيندازيم.

در آخرين نسخه php چه امكاناتي اضافه شده است؟

  • پشتيباني گسترده براي برنامه نويسي شي گرا
  • بهبود پشتيباني از MySQL و امكانات جديدي كه به آن اضافه شده است
  • ابزارهاي جديد براي خواندن و تغيير اسناد XML در Extension SimpleXML
  • مكانيسم ذخيره سازي در سمت سرور جاسازي شده با SQLite
  • ماژول مديريت خطاي جديد
  • امكانات جديد براي پياده سازي SOAP
  • مديريت داده ها از طريق تكرار كننده ها

بررسي مزيت هاي طراحي وب سايت با زبان php

  • آسان بودن: php در مقايسه با ديگر زبان ها يك زبان برنامه نويسي سمت سرور بسيار آسان است. همچنين، اگر شما با سينتكس C يا Perl آشنا هستيد، PHP را به آساني و سريع خواهيد آموخت.
  • كنترل: در حالي كه زبان هاي ديگر نياز به اسكريپت هاي طولاني دارند، PHP مي تواند همان كار را در چند خط كد انجام دهد. شما حداكثر كنترل را روي طراحي وب سايت خود داريد. همچنين، هر زمان كه مي خواهيد تغييرات ايجاد كنيد، مي توانيد به راحتي ويرايش مورد نظر خود را انجام دهيد.
  • هزينه: همانطور كه مي دانيد، php منبع باز است، هزينه آن رايگان است. شما نياز به خريد نرم افزار گران قيمت براي آن نداريد. وب سايت شما با كمترين هزينه توسعه خواهد يافت.
  • كارآمدي: همان طور كه مي دانيد، شما مي توانيد عملكرد وب سايت ساخته شده با php را افزايش دهيد.
  • دسترسي به پشتيباني: php توسط تعداد زيادي از مردم مورد استفاده قرار گرفته است. شما به انجمن ها و فروم هاي زيادي دسترسي داريد كه مي توانيد براي رفع مشكلات طراحي وب سايت خود از آن ها كمك بگيريد. بنابراين، شما نبايد نگران باشيد كه در جايي گير خواهيد كرد.
  • بستر هاي نرم افزاري مستقل: ويندوز، Maغير مجاز مي باشد، لينوكس يا يونيكس؟ php از تمامي مرورگرهاي بزرگ وب پشتيباني مي كند.
  • سرعت: PHP از حافظه خود استفاده مي كند، بنابراين بار كاري سرور و زمان بارگذاري به طور خودكار كاهش مي يابد، كه به سرعت پردازش سريع تر كمك مي كند. بنابراين، زماني كه به برنامه هاي وب مانند فروشگاه هاي اينترنتي و يا CRM مي رسد، زمان توسعه را كاهش مي دهد.
  • امنيت سايت: استفاده از زبان برنامه نويسي php يكي از راه هاي امن براي توسعه وب سايت ها و برنامه هاي كاربردي وب است. اين زبان به عنوان يك لايه امنيتي براي محافظت در برابر ويروس ها و تهديدات استفاده مي شود.
    تست شده، اثبات شده و قابل اعتماد است: همان طور كه php براي ميليون ها نفر بيش از 2 دهه مورد استفاده قرار گرفته است، قابليت هاي آن مورد آزمايش و اثبات قرار گرفته و بنابراين بيشترين توسعه دهندگان آن را مورد اعتماد قرار داده اند.

طراحي وب سايت 

حال شما از بيشتر مزاياي طراحي سايت با استفاده از php آگاه هستيد كه مي توانيد براي توسعه وب سايت هاي مورد نظر خود آن ها را بررسي نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۲:۳۰ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

فرض كنيد شما قصد داريد پروژه خود را به يك شركت طراحي سايت واگذار كنيد.  چه چيزي باعث مي شود يك شركت بهتر از ديگري باشد؟ چه كسي بهترين است؟ اگر شما نياز به يك توسعه دهنده وب سايت داريد، چگونه متوجه مي شويد آن شركت طراحي سايت تخصص كافي را دارند؟ شما به عنوان يك صاحب كسب و كار، ممكن است زمان لازم براي يادگيري اين گونه موارد را نداشته باشيد. اين مقاله براي افرادي مانند شما نوشته شده است، چرا كه براي اين طراحي شده است كه به خوانندگان يك مرور سريع از آنچه كه در هنگام انتخاب يك شركت طراحي وب مورد نيازشان است، ارائه دهد.

چيزهايي كه بايد در هنگام انتخاب شركت طراحي سايت مورد توجه قرار گيرد:

  • تجربه شركت هاي طراحي وب سايت
  • كار هاي قبلي و نمونه كارها
  • اعضاي تيم
  • مكان دفتر
  • سئو/ قابليت هاي بازاريابي
  • بررسي مشتريان آن ها
  • قيمت گذاري پروژه هاي طراحي وب سايت

يكي از عوامل مهمي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه مطمئن شويد شركت طراحي سايتي كه با ان كار ميكنيد يك تيم هستند و شما به يك شخص تنها طرف قرارداد نيستيد. همانظور كه براي ساخت يك ماشين نياز به متخصصان مختلفي است، در طراحي وب سايت نيز شما به متخصصان خبره اي نياز داريد تا بتوانيد به بهترين نتيجه دست پيدا كنيد.

شركت طراحي سايت مورد نظر شما بايستي نمونه كار هاي مناسبي داشته باشند و از اين طريق شما مي توانيد به خوبي كيفيت كار آن ها را تشخيص دهيد. همچنين نحوه قيمت گذاري آن ها و برخورد با مشتريان از اهميت بالايي برخوردار است كه ميزان اعتبار آن ها را مشخص خواهد كرد. قطعا شركت هايي كه با مشتريان معروف تر كار كرده اند و برند هاي مختلفي را پشتيباني مي كنند قابل اعتماد تر به نظر مي رسند.

كيفيت كدنويسي در شركت طراحي سايت

بررسي كيفيت كد نويسي، ديگر عامل مهمي است كه شما بايد به آن توجه داشته باشيد. طراحاون وب سايت حرفه اي كدنويسي سايت ها را مطابق با اصول و استاندارد هاي روز دنيا انجام مي دهند. به همين خاطر شما هنگام توسعه و ايجاد تغييرات در طراحي سايت تان دچار مشكل و سردرگمي نخواهيد شد.

خيلي از طراحان وب سايت كار طراحي وب سايت شما را به شخص ديگري مي سپارند و خودشان فقط كار برنامه نويسي وب سايت شما را انجام مي دهند. برخي ديگر نيز هر دو اين كار ها را خودشان انجام مي دهند. اما شما بايد شركت طراحي سايتي را پيدا كنيد كه بتواند هم طراحي و هم كدنويسي وب سايت شما را به خوبي انجام دهند. چون اهميت طراحي سايت كتر از كد نويسي آن نيست.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۸:۱۸ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

امروزه وب سايت ها به يك ابزار بسيار مهم براي تجارت هاي مختلف تبديل شده اند و يكي از بهترين راه ها براي بازاريابي و فروش براي بسياري از تجارت ها محسوب مي شوند. از اين رو ايجاد محتوايي كه بتواند صاحبان وب سايت هاي مختلف و تجارت هاي آنلاين را به اهداف تجاري آنها نزديك نمايد از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد.

بسياري از تجارت ها براي ايجاد وب سايت و بهينه سازي وب سايت و نوشتن محتواي مد نظر خود درون وب سايت يك متخصصطراحي سايت را استخدام مي نمايند و برخي ديگر خودشان وارد عمل مي شوند و به طراحي سايت و ايجاد محتوا مي پردازند. در هر صورت يك سري قوانين كلي وجود دارد كه بايد براي موفقيت يك وب سايت در طراحي آن رعايت شود. يكي از اين قوانين مربوط به ايجاد صفحات مختلف در وب سايت است.

هر وب سايت حرفه اي و هدفمندي بايد براي آنكه بتواند ميزان تاثير گذاري كار خود را افزايش دهد حداقل اين 7 صفحه كه در ليست زير به آنها اشاره شده است را شامل شود:

1-Home Page: بيشتر افراد زماني كه به وب سايت شما مراجعه مي كنند (خواه از طريق موتورهاي جستجوگر و خواه از طريق آدرس وب سايت) پيش از آنكه به هر بخشي در وب سايت شما مراجعه نمايند Home Page وب سايت شما را ويزيت مي نمايند. لذا شما بايد صفحه Home Page وب سايت خود را به گونه اي طراحي نماييد كه در همان نگاه اول بيننده را به خود جذب نمايد و مطالب موجود در آن را به گونه اي ايجاد كنيد كه بتواند در زمينه برقراري تعامل به منظور فروش بيشتر عملكرد خوبي داشته باشد.

زماني كه كاربران در Home Page وب سايت شما فرود مي آيند شما تنها چند ثانيه فرصت داريد كه ذهن آنها را به خود درگير نماييد و آنها را به اين باور برسانيد كه وب سايت شما همان چيزي است كه آنها به دنبال آن بوده اند. از اين رو ايجاد طراحي زيبا و جذاب در صفحه Home Page، استفاده از كلمات و جملات مناسب براي توصيف زمينه كاري محصولات و همچنين استفاده از المان هاي ديداري مناسب كليد موفقيت در زمينه ايجاد يك Home Page فوق العاده مي باشند.

به خاطر داشته باشيد كه متن هاي قرار داده شده در Home Page يك وب سايت بايد 3 مورد را پوشش دهند: 1- مزاياي كار اين وب سايت به ديگر وب سايت ها را به گونه اي نمايش دهند كه كاربر را متقاعد كنند به محل درستي مراجعه نموده است، 2- اعتبار و قابل اعتماد بودن وب سايت را با استفاده از مستندات به كاربر اثبات نمايند و 3- امكانات گردش در سايت و بخش هاي مختلف آن را به كاربر عرضه نمايند.

2-صفحه About Us: بسياري از افراد معتقدند كه كار تجاري آنها در وب سايت كاملا از زندگي شخصي آنها مجزا است، بله درست است اما آنچه كه در زندگي شخصي شما رخ داده است و شما را به سمت اين تجارت كشانده است وجه مشتركي ميان زندگي شخصي شما و تجارت شما مي باشد كه بايد خلاصه از آن در صفحه About Us يا در باره ما درون وب سايت شما قرار داده شود. صفحه درباره ما به صاحبان وب سايت فرصتي مي دهد تا به كاربران خود بگويند كه چه كسي هستند و چرا به اين كار علاقه مند شده اند و در اين عرصه قدم گذاشنه اند.

اگر از من بپرسيد كه بهتر است در صفحه درباره ما چه چيزي بنويسيم، به شما خواهم گفت كه وقت كاربران خود را با نوشتن جملات دو پهلو و آورن مطالبي درباره كيفيت محصولات خود و ديگر مطالبي كه مربوط به كارهاي تجاري شما است هدر ندهيد. اين كار موجب دلزده شده كاربران شما خواهد شد.

صفحه توضيحات محصولات: بسياري از صاحبان وب سايت ها تصور مي كنند كه اگر تمامي جزييات مربوط به محصولات را در صفحه توضيحات محصولات خود قرار دهند ديگر كاربران براي پرسيدن سوال هايي درباره محصولات به آنها تلفن نخواهند كرد و آنها فرصت بازاريابي تلفني را از دست خواهند داد و به همين دليل جزييات كمتري درباره محصولات خود در صفحه توضيحات محصولات در وب سايتشان قرار مي دهند. اما اين كار اشتباه است.

بسياري از كساني كه در اينترنت به دنبال محصولات مورد نظر خود مي گردند به دنبال توضيحات و جزييات درباره آنها هستند. بسياري از اين كاربران به دنبال وب سايتي هستند كه مطالب آن بتواند به سوالات آنها پاسخ دهد و اگر در وب سايت شما پاسخ سوالات خود را نيابند به ديگر وب سايت ها مراجعه مي نمايند و شما به سادگي مشتريان بالقوه خود را از دست مي دهيد. زماني كه شما جزييات خدمات و محصولات خود را در صفحه توضيحات محصولات در وب سايت خود قرار مي دهيد اين امر به شما كمك خواهد نمود كه نظر كاربران را جلب كنيد و كاري كنيد كه آنها به شما اعتماد نمايند.

 

FAQ يا Frequently Asked Questions: ايجاد يك صفحه FAQ يا سوالات متداول علاوه بر اينكه به شما امكان افزايش سطح علمي كاربرانتان را مي دهد مي تواند به شما كمك كند كه به شيوه اي غير مستقيم ويژگي هاي بارز محصولات خود را به كاربران معرفي نماييد. براي مثال شما مي توانيد سوالاتي را در اين صفحه ارائه نماييد كه پاسخ آنها يه يكي از شاخص ترين ويژگي هاي كمپاني يا برند شما و يا برتري هاي محصولات شما اشاره نمايد. علاوه بر اين شما مي توانيد در اين صفحه سوالاتي كه معمولا كاربران درباره خدمات شما، محصولات شما و ديگر مسائل مربوط به كمپاني شما مطرح مي نمايند را در يك قالب سوال و جواب بياوريد.

صفحه Opt-in: بسياري از كساني كه به وب سايت شما و يا هر وب سايت ديگري مراجعه مي نمايند در همان مراجعه اول قصد خريد ندارند و تنها مي خواهند تحقيقاتي در زمينه محصولاتي كه در آينده قصد خريد آن را دارند انجام دهند. در واقع آنها يك مرحله سرچ و تحقيق و يك مرحله مقايسه و تفكر را پيش از خريد پشت سر مي گذارند. خب پس چگونه مي توان كسي را كه ممكن است تنها يك بار به وب سايت ما مراجعه نمايد و هيچ گاه بازنگردد متقاعد نمود كه از ما خريد كند؟ جواب اين سوال ساده است. شما بايد كاري كنيد كه اين فرد مجددا به وب سايت شما باز گردد. چگونه؟؟؟ با ايجاد يك صفحه Opt-in . شما بايد در وب سايت خود يك صفحه Opt-inايجاد نماييد و در آن يك محصول كارامد و مفيد را به صورت رايگان تنها در ازاي عضويت در مجله اينترنتي خود در اختيار كاربران قرار دهيد. براي مثال شما مي توانيد يك ويديو آموزشي و يا يك مقاله مفيد در رابطه با محصولات خود را در اختيار كاربران قرار دهيد و در ازاي آن از كاربران بخواهيد كه در ليست ايميلي شما ثبت نام نمايند تا شما بتوانيد ارتباط خود را با آنها حفظ نماييد و آنها را مجددا به وب سايت خود بياوريد.

به خاطر داشته باشيد كه هيچ گاه كاربران به پر كردن فرم ها علاقه اي نشان نمي دهند و پر كردن فرم در وب سايت شما براي كاربران خسته كننده و ناخوشايند است، مخصوصا در طراحي فروشگاه اينترنتي اگر جزيياتي زيادي در اين فرم ها از آنها سوال شود ممكن است آنها احساس نا امني كنند و فرم را نيمه كاره رها نمايند. پس سوالات و جاهاي پركردني در فرم هاي وب سايت خود را تا حد امكان مختصر و مفيد انتخاب كنيد.

3-صفحه تماس با ما: شما بايد تا حدي كه مي توانيد امكان دسترسي به اطلاعات تماس خود را براي كاربران راحت كنيد و اين اطلاعات را در نزديكترين، در دسترس ترين و ساده ترين جاي ممكن قرار دهيد تا كاربران بتوانند به سادگي با شما ارتباط برقرار نمايند. برخي افراد ترجيح مي دهند تماس تلفني بگيرند، برخي ترجيح مي دهند ايميل بفرستند، برخي دوست دارند در تلگرام پيام بگذارند و ... شما بايد تمامي راه هاي ارتباطي را براي كاربران ميسر نماييد. با وجود آنكه تعداد افرادي كه دوست دارند حضورا به شما مراجعه نمايند بسيار كم است اما شما بايد براي ايجاد اعتماد در كاربران آدرس خود را نيز در صفحه تماس با ما در وب سايت خود قرار دهيد. قرار دادن آدرس يك محل ثابت در صفحه تماس با ما موجب مي شود كه كاربران راحت تر به شما اعتماد نمايند و بدانند كه شما بجز يك فروشگاه اينترنتي يا مجازي يك محل ثابت نيز داريد كه مي توانند در صورت لزوم به آن مراجعه نمايند.

4-صفحه CTA يا Call To Actionدر برخي از وب سايت ها CTA به صورت يك بخش مجزا در تمامي صفحات آنها قرار داده مي شود، برخي ديگر CTA را به عنوان بخشي از صفحه تماس با ما در وب سايت خود قرار مي دهند و برخي از صاحبان وب سايت ها نيز يك صفحه مجزا به CTA اختصاص مي دهند.

دقيقا همان طور كه در فروشگاه ها نياز است يك نفر فروشنده وجود داشته باشد كه افراد مراجعه كننده را به مشتري تبديل نمايد و آنها را به سمت خريد سوق دهد در وب سايت نيز بايد چنين نيرو محركه اي وجود داشته باشد تا كاربران را متقاعد كند كه كار مد نظر شما را انجام دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۱:۱۴ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

طراحي وب سايت ورزشي امروزه با توجه به رشد اينترنت ، همانطور كه هر شركت و يا گروه صنعتي به وب سايت نياز دارد ، هر باشگاه و يا مكان ورزشي نيز به يك وب سايت نياز دارد تا امكانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با اين حال وب سايت هاي ورزشي طبقه بندي و انواع گوناگوني دارند كه در ادامه به بررسي آنها خواهيم پرداخت.

طراحي وب سايت ورزشي امروزه با توجه به رشد اينترنت ، همانطور كه هر شركت و يا گروه صنعتي به وب سايت نياز دارد ، هر باشگاه و يا مكان ورزشي نيز به يك وب سايت نياز دارد تا امكانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با اين حال وب سايت هاي ورزشي طبقه بندي و انواع گوناگوني دارند كه در ادامه به بررسي آنها خواهيم پرداخت.

تصاوير بزرگ
بسياري از وب سايت هاي معروف ورزشي داراي تعداد زيادي تصاوير و عكس هستند. بسياري از آنها از يك عكس بزرگ در پس زمينه و يا نقطه خاصي از وب سايت بهره ميبرند. در عين حال تعداد زيادي از تصاوير كوچك خبري نيز معمولا در سايت هاي ورزشي وجود دارند كه معمولا مربوط به بخش اخبار وب سايت هستند و با كليك بر روي آنها به صفحه خبر مورد نظر منتقل ميشويد. اما در كل وب سايت هاي ورزشي عموما از تصاوير بزرگ در بخشي از وب سايت بهره ميبرند. استفاده از اين تصاوير بزرگ و جذاب سهم مهمي در ارتباط بهتر بازديدكننده وب سايت با وب سايت را به عهده دارد.

استفاده از رنگ هاي متنوع و انرژي بخش
به طور مرسوم تيم هاي ورزشي و يا باشگاه ها از رنگ مشخصي براي لباس تيمي خود استفاده ميكنند و به طور طبيعي بهتر از رنگ تيمي به همراه رنگ هاي شاد و هم خانواده در سايت استفاده شود تا حس شادابي و نشاط با بازديدكننده سايت نيز منتقل شود.

بخش اخبار و تازه ها
تمامي وب سايت ها به بخش اخبار نياز دارند و خلاصه يا تيتر اخبار بايد بر روي صفحه اصلي وب سايت هميشه قرار بگيرد. تمامي علاقمندان سايت هاي ورزشي دوست دارند از آخرين اخبار باشگاه و يا اعضا باشگاه مطلع باشند و بخش اخبار ميتواند اين مسئله را به خوبي بر عهده داشته باشد. حتي وجود يك تالار گفتگو هم ميتواند در يك وب سايت ورزشي بسيار مفيد باشد زيرا با استفاده از اين بخش تمامي علاقمندان ميتوانند با يكديگر بحث و گفتگو كنند و مديران سايت نيز ميتوانند با بررسي اين تالار به بسياري از نقاط ضعف و يا قوت خود پي ببرند.

سايت منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۰:۴۶ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

آيا شما قصد انجام طراحي سايت خود را داريد؟ آيا به دنبال يك نرم افزار مناسب براي انجام اين كار هستيد؟در اين بخش از مقالات شركت نوپرداز من ليستي از بهترين نرم افزارهاي طراحي سايت را كه مي توانيد از آن ها استفاده كنيد، قرار داده ام.

نرم افزار طراحي سايت Dreamweaver

Dreamweaver 

Adobe Dreamweaver يك نرم افزار طراحي سايت محبوب است كه به طور گسترده اي توسط توسعه دهندگان وب و طراحان استفاده مي شود.

اين يك ويرايشگر WYSIWYG است (آنچه شما مي بينيد چيزي است كه شما دريافت مي كنيد) كه به اين معني است: هنگامي كه شما در حال طراحي سايت در Dreamweaver هستيد، تمام برنامه هاي موجود در پس زمينه براي شما كار مي كنند.

مزاياي اصلي Dreamweaver عبارتند از:

  • يك محيط دستي براي نوشتن و ويرايش HTML، جاوا اسكريپت و هر كدام از انواع ديگر كد ها
  • محيط طراحي براي طرح بندي صفحات بصري، ويرايش تصويري و توسعه نرم افزار
  • نمايش زنده از آنچه سند شما در مرورگر ظاهر مي شود نمايش مي دهد و به شما اجازه مي دهد با سند ارتباط برقرار كنيد
  •  عناصر HTML را مي توانيد به طور مستقيم ويرايش كنيد و پيش نمايش آن را فورا ببينيد.

نرم افزار طراحي سايت Google Web Designer

طراحي سايت Google Web Designer 

Google Web Designer يك نرم افزار طراحي سايت پيشرفته است كه به شما امكان طراحي و ساخت صفحات HTML5 و ساير محتواي وب را با استفاده از رابط بصري و كد يكپارچه مي دهد.

مزاياي اصلي Google Web Designer عبارتند از:

  • ايجاد محتوا با استفاده از ابزارهاي طراحي، متن و اشياء 3D، و نيز شما مي توانيد اشياء و رويدادهاي انيميشن را در يك جدول زماني ايجاد كنيد.
  • ايجاد فايل هاي CSS، جاوا اسكريپت، و XML و امكان تكميل خودكار كد كه باعث مي شوند كه كدنويسي شما راحت شده و خطا ها نيز كاهش يابند.
  • استايل دادن به محتوا براي صفحه نمايش هاي با اندازه هاي مختلف با استفاده از ابزار طرح بندي واكنش گرا Google Web Designer
  • سند نهايي خود را به راحتي با HTML5، CSS3 و جاوا اسكريپت انتشار دهيد.
  • استفاده از يك كتابخانه كه به شما اجازه مي دهد گالري تصاوير، فيلم ها، نقشه ها و ساير انواع توابع را به سايت هاي خود اضافه كنيد.

نرم افزار طراحي سايت Rapidweaver

طراحي سايت Rapidweaver 

RapidWeaver يك نرم افزار طراحي سايت براي توسعه دهندگان مك است. كار با اين نرم افزار بسيار آسان مي باشد.

مزاياي اصلي RapidWeaver عبارتند از:

  • به راحتي وب سايت، وبلاگ يا نمونه كارها را بسازيد.
  • ايجاد وب سايت براي تلفن همراه
  • كد نويسي مورد نياز نيست
  • مناسب براي مبتديان
  • كد هاي متناسب با اصول سئو

نرم افزار طراحي سايت KompoZer

نرم افزار طراحي سايت KompoZer 

يكي ديگر از ابزار هاي ساده براي طراحي سايت KompoZer نام دارد. 

مزاياي اصلي KompoZer عبارتند از:

  • امكان انتخاب رنگ ها به صورت پيشرفته
  • فقط يك پنجره در صفحه نمايش شما باز خواهد شد و از طريق آن مي توانيد چندين سند را ويرايش كنيد.
  • به راحتي مي توانيد استايل هاي خود را ايجاد كرده و به سند هاي خود اتصال دهيد.
  • توانايي ارتباط با اعتبار سنجي HTML W3C از داخل KompoZer

نرم افزار طراحي سايت Coffee Cup

طراحي سايت Coffee Cup 

يك ابزار طراحي سايت محبوب كه به شما اجازه مي دهد به سرعت صفحات وب سايت مورد نظر خود را ايجاد نماييد.

مزاياي اصلي Coffee Cup عبارتند از:

  • استفاده از تم هاي وب سايت براي ساخت سريع وب سايت خود
  • امكان سازماندهي كامل وب سايت
  • شامل تعداد زيادي از عناصر مانند منو، پاورقي يا هدر است كه در سراسر صفحات استفاده خواهند شد.
  • تكميل كد ها به صورت خودكار

نرم افزار طراحي سايت Net Objects

طراحي سايت Net Objects 

Net Objects يك نرم افزار طراحي سايت مدرن و قدرتمند است.

مزاياي اصلي Net Objects عبارتند از:

  • ساخت يك وب سايت به راحتي با كشيدن و رها كردن (بدون نياز به برنامه نويسي)
  • فروش محصولات به صورت آنلاين
  • ادغام با تمام درگاه هاي پرداخت آنلاين
  • ادغام با گوگل آنالاتيككتابخانه آنلاين از قالب هاي رايگان، عكس ها، و...

نرم افزار طراحي سايت macaw

سايت macaw 

Macaw نيز يكي از ابزار هاي طراحي وب سايت معروف به شمار مي آيد.

مزاياي اصلي Macaw عبارتند از:

  • وب سايت ها واكنش گرا هستند.
  • از فونت هاي وب استفاده كنيد يا از فونت هاي سيستم مانند قبل استفاده نكنيد.
  • سبك هاي مختلف 
  • پيش نمايش به صورت ريموت
  • مي توانيد اسكريپت ها را به آساني اضافه كنيد

نرم افزار طراحي سايت Open Element

طراحي سايت Open Element 

openElement يك برنامه قدرتمند و بصري براي برنامه نويسي وب براي طراحان وب و توسعه دهندگان است.

مزاياي اصلي openElement عبارتند از:

  • پشتيباني از HTML5، CSS3، طراحي جي كوئري و واكنش گرا
  • استفاده از قالب هاي آماده

نرم افزار طراحي سايت Freeway

نرم افزار طراحي سايت Freeway 

Freeway يك ابزار طراحي سايت محبوب براي مك است.

مزاياي اصلي Freeway  عبارتند از:

  • ايجاد سريع وب سايت هاي واكنش گرا
  • طرح اوليه خود را به محتواي تعاملي براي وب تبديل كنيد
  • داراي امكانات فروشگاه اينترنتي
  • ايجاد محتوا براي خبرنامه ها

اميدوارم كه فهرست برترين نرم افزار هاي طراحي سايت در سال 2018 براي شما مفيد بوده باشد. آيا شما از ابزارهاي ديگري نيز استفاده كرده ايد؟ آن را در زير با ما در ميان بگذاريد.

ترجمه از سايت pickaweb


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۹:۳۵ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]

هوش مصنوعي ديگر فقط حرف زدن با تكنولوژي نيست بلكه در حال حاضر يك واقعيت عظيم در شكل دادن دنياي ديجيتال مي باشد و مانورهاي ما را در دنياي مجازي به هر نحوي ممكن مي سازد. AL  (Artificial intelligence) هوش مصنوعي است كه به طور فعال در توليد، حمل و نقل، حمل و نقل هوايي، هوش تجاري و بيشتر در همه انواع وب و فناوري اطلاعات مورد استفاده قرار مي گيرد . AI در حال حاضر توسعه وب سايت پيشرفته تر را با chatbots ، (هوش مصنوعي در طراحي وب) ، بهينه سازي موتورهاي جستجو  و بازاريابي با ان ارائه مي دهد.

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

در اين مقاله  مطالبي را درباره طراحي وب سايت، توسعه، جستجوگرها و بازاريابي  با استفاده از هوش مصنوعي (AL‌ ) توضيح خواهيم داد .

پياده سازي AI در توسعه وب سايت

هوش مصنوعي در توسعه وب در واقع مي تواند نتايج شگفت آور براي كسب وكار و سرعت بخشيدن به كار را به بار آورد . در AL ، رابط وب به طور خودكار به شما پيشنهادات تبليغاتي ارائه مي دهد كه كاربران به خريدن آن ها بيشر تشويق مي شويد .

در اينجا برخي از راه هاي هوش مصنوعي در توسعه وب ، كه  مي تواند به سود تجربه كاربر باشد ، را بيان مي كنيم .

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

۱ – پيش بيني پاسخ بهتر

فرايند ارتباطي بين رايانه ها و كاربران هرگز طبيعي نيست ، زيرا دستگاه ها قادر به درك احساسات انساني نيستند و به اين ترتيب پاسخ مي دهند.  ربات هاي گپ جديدي كه توسط هوش مصنوعي طراحي شده اند مي توانند به طور موثرتر ارتباط برقرار كنند و مانع سوء تفاهم و يا كمبود ارتباطات مي شوند. كاربران وب در آينده پاسخ هاي فعال تر از برنامه ها و وب سايت ها به لطف ربات هاي AI خواهند داشت.

۲ – بهبود تجربه كاربر

با AL  سازگاري با نيازهاي كاربر راحت تر از هميشه مي شود.  از طريق هوش مصنوعي در توسعه وب ، مي توانيد تنظيمات كاربر را تغيير دهيد و بر اساس آن مي توانيد متن دلخواه كاربر را حدس بزنيد . بديهي است ، با درك شرايط كاربر و شرايط خدمات مشتري و تجربه كاربر مي توانيد سايتتان را ارتقا دهيد .  در مورد تصميم گيري كاربر بر اساس حجم پيچيده و بزرگ داده ، تجزيه و تحليل كاربر با استفاده از AL مي تواند با تجزيه و تحليل زمينه ها و شرايط‌ ، بهتر و راحت تر باشد.

۳ – جستجوي مبتني بر صدا

اتخاذ شيوه ها و ترجيحات كاربر بر اساس تفاوت هاي صوتي و تونلي كاربر، آخرين مرزي است كه بايد توسط هوش مصنوعي به دست آيد.  پيش از اين، درك كاربر از زبان گفتار به دليل تفاوت در تلفظ ،‌ مشكل بود . در حال حاضر ، به لطف تكنولوژي پردازش زبان طبيعي ، كاربر مي تواند به راحتي رمزگشايي كند.  ربات هاي هوش مصنوعي بوسيله فرمان صوتي و جستجو ، اين فناوري را در اختيار كاربر مي گذارند . اكثريت بزرگي از پروژه هاي تحقيقاتي هوش مصنوعي  ، داراي جستجوي صوتي بصري تر و انساني تر هستند .

۴ – تجربه مشتري افزوده شده

با وجود اصرار مداوم و تلاش مكرر براي ايجاد تجربه بهتر وب ، گاهي اوقات چندان موثر نيست.  اين جايي است كه Chatbots AI واقعا ميتوانند نقش مثبت بازي كنند.  در حالي كه در يك فروشگاه وب خريداري مي كنيد مي توانيد از يك ربات هوشمند كمك بگيريد.

ـ هوش مصنوعي در طراحي وب

هوش مصنوعي در طراحي وب راه را براي طراحان براي تبديل تجربه وب با بسياري از عناصر جديد راه اندازي كرد .  طراحي پيشين وب اكنون به  تقويت هوش مصنوعي تبديل شده است .

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

يادگيري ماشين در طراحي وب

تكنولوژي يادگيري ماشين، امكان افزايش دامنه سفارشي سازي براي وب سايت ها را به وجود آورده است . طراح ، ديگر بر طرح وب، تصاوير، طرح رنگي، شكل دكمه CTA و فونت تصميم نخواهد گرفت بلكه اين نرم افزار است كه با تجزيه و تحليل ورودي هاي كاربر تصميم مي گيرد كه كدام عناصر مي توانند براي كاربر جذاب باشند.

رمز گشايي ترجيحات كاربر بر اساس فعاليت هاي كاربر و تعاملات او مي تواند  به طراحي ساده تر كمك كند.  بر اساس دستگاه در حال استفاده ، نيازهاي كاربر و نياز هاي معمول تصاوير در دسترس ، مي تواند به طور خودكار با تصاوير طراحي شده با AI بريده شود . محتويات را نيز مي توان بر اساس نيازهاي كاربر سفارشي كرد؛ به عنوان مثال، دانستن اينكه يك كاربر دستورالعمل هاي ديابتي را مي طلبد ، مي توان با طراحي يك صحفه غذايي آن ها را نشان داد .  شخصي سازي بيشتر ، از طريق هوش مصنوعي در طراحي وب كمك خواهد كرد كه تجربه وب را جذاب تر كند..

نقش AI در جستجوگرها

براي هر وب سايت پر بازديد موتور جستجو مهم تر از هر چيز ديگري است. كسب و كار به شدت به ترافيك وب بستگي دارد . SEO بيشتر در مورد ارائه محتوياتي است كه كاربر نياز دارد . در اين راستا، رمزگشايي تنظيمات كاربر مهم است و AI در واقع  ميتواند نقش مهمي در آن بازي كند . از سوي ديگر ، هوش مصنوعي مي تواند به مديران وب كمك كند  كه كلمات كليدي و محتوا را كه كمترين ترافيك را دارند ، پيدا كند . هوش مصنوعي به طور معمول تلاش مي كند كه دلايل هر جستجوي را بيابد و براساس آن راه حل هايي را براي اين نيازها ارائه مي دهد.

محتواهاي ويدئويي را افزايش دهيد

 محتويات ويدئويي اين روزها بسيار محبوب هستند و يكي از  محتواهاي حاشيه اي است كه به ويروسي شدن وب سايت كمك مي كند  . ويديو جالب ، جذاب و تحريك آميز ويروسي ، مي تواند يك شبه ترافيكي بزرگي را به شما منتقل كند.

اما اكثر شركت هاي اينترنتي تا امروز همچنان در شر ويرويس يك ويديو مانده اند.  در اين زمينه هوش مصنوعي مي تواند نقش بسيار مهمي بازي كند.  بر اساس تعاملات كاربر و بر اساس نشانه هاي كاربر با فيلم هاي مشابه ، نرم افزار مبتني بر AI مي تواند تغييرات در محتواي ويدئويي ايجاد كند كه آنها را بيشتر مي كند.

ارتقا كيفيت مطالب

كيفيت محتوا بدون شك مركزي است كه در رتبه بندي موتور جستجو تأثير زيادي دارد.  علاوه بر اين، كيفيت مطالب بالاتر، شانس بيشتري براي رتبه دهي موتور جستجو است.  حتي پس از انجام همه كارها ، گاهي اوقات در مورد عناصر كليدي كه محتواي وب شما را از ديگران متمايز مي كنند ، بي احترامي مي شود.

تجزيه و تحليل محتويات از مواردي هم چون خواسته هاي كاربر، عوامل كليدي تعامل و ارائه محتوا براساس تعاملات كاربر، براي اطمينان از كيفيت بهتر  محتوياتي كه كاربران نياز دارند ، هستند . نرم افزار AI مي تواند به شما پيشنهاداتي براي ارائه مطالب بهتر را مطرح كند و رتبه بندي هاي جستجو را بيشتر كند.

لينك هاي با كيفيت بالا

هوش مصنوعي نقش مهمي را در برخورد با رتبه هاي جستجوي بهتر ، علاوه بركيفيت محتواي لينك ها ، نيز  بازي مي كند .  يك پيوند خوب منجر به قدرت بالاي دامنه مي شود و مي تواند مخاطبان شما را درگير كند . پيدا كردن لينك هاي با كيفيت بر اساس علاقه كاربر و شهرت دامنه كار ساده اي نيست. در اين راستا ، نرم افزار AI كه در backend كار مي كند ، مي تواند در پيدا كردن لينك هاي خوب كه كاربران به آن علاقه مند هستند ، بسيار كمك كند.

به طور خلاصه

AI يك تكنولوژي پيشرفته و حياتي است كه ارزش افزوده به تجربه كاربر در كسب و كار را به همراه مي آورد .  AI از طريق طراحي وب سايت آگاهانه، SEO  و توسعه وب موجب ارتقا وب سايت ها مي شود.  نقش هوش مصنوعي در طراحي وب سايت ، ارائه صحفات بيشتر و متناسب با نياز كاربر ،  نقشي حياتي است .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۸:۲۵ ] [ وصالي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1579
چت باکس
امکانات وب