طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت نوپرداز زمينه طراحي سايت، طراحي اپليكيشن موبايل، طراحي فروشگاه اينترنتي سئو و ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي نمايد

هوش مصنوعي ديگر فقط حرف زدن با تكنولوژي نيست بلكه در حال حاضر يك واقعيت عظيم در شكل دادن دنياي ديجيتال مي باشد و مانورهاي ما را در دنياي مجازي به هر نحوي ممكن مي سازد. AL  (Artificial intelligence) هوش مصنوعي است كه به طور فعال در توليد، حمل و نقل، حمل و نقل هوايي، هوش تجاري و بيشتر در همه انواع وب و فناوري اطلاعات مورد استفاده قرار مي گيرد . AI در حال حاضر توسعه وب سايت پيشرفته تر را با chatbots ، (هوش مصنوعي در طراحي وب) ، بهينه سازي موتورهاي جستجو  و بازاريابي با ان ارائه مي دهد.

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

در اين مقاله  مطالبي را درباره طراحي وب سايت، توسعه، جستجوگرها و بازاريابي  با استفاده از هوش مصنوعي (AL‌ ) توضيح خواهيم داد .

پياده سازي AI در توسعه وب سايت

هوش مصنوعي در توسعه وب در واقع مي تواند نتايج شگفت آور براي كسب وكار و سرعت بخشيدن به كار را به بار آورد . در AL ، رابط وب به طور خودكار به شما پيشنهادات تبليغاتي ارائه مي دهد كه كاربران به خريدن آن ها بيشر تشويق مي شويد .

در اينجا برخي از راه هاي هوش مصنوعي در توسعه وب ، كه  مي تواند به سود تجربه كاربر باشد ، را بيان مي كنيم .

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

۱ – پيش بيني پاسخ بهتر

فرايند ارتباطي بين رايانه ها و كاربران هرگز طبيعي نيست ، زيرا دستگاه ها قادر به درك احساسات انساني نيستند و به اين ترتيب پاسخ مي دهند.  ربات هاي گپ جديدي كه توسط هوش مصنوعي طراحي شده اند مي توانند به طور موثرتر ارتباط برقرار كنند و مانع سوء تفاهم و يا كمبود ارتباطات مي شوند. كاربران وب در آينده پاسخ هاي فعال تر از برنامه ها و وب سايت ها به لطف ربات هاي AI خواهند داشت.

۲ – بهبود تجربه كاربر

با AL  سازگاري با نيازهاي كاربر راحت تر از هميشه مي شود.  از طريق هوش مصنوعي در توسعه وب ، مي توانيد تنظيمات كاربر را تغيير دهيد و بر اساس آن مي توانيد متن دلخواه كاربر را حدس بزنيد . بديهي است ، با درك شرايط كاربر و شرايط خدمات مشتري و تجربه كاربر مي توانيد سايتتان را ارتقا دهيد .  در مورد تصميم گيري كاربر بر اساس حجم پيچيده و بزرگ داده ، تجزيه و تحليل كاربر با استفاده از AL مي تواند با تجزيه و تحليل زمينه ها و شرايط‌ ، بهتر و راحت تر باشد.

۳ – جستجوي مبتني بر صدا

اتخاذ شيوه ها و ترجيحات كاربر بر اساس تفاوت هاي صوتي و تونلي كاربر، آخرين مرزي است كه بايد توسط هوش مصنوعي به دست آيد.  پيش از اين، درك كاربر از زبان گفتار به دليل تفاوت در تلفظ ،‌ مشكل بود . در حال حاضر ، به لطف تكنولوژي پردازش زبان طبيعي ، كاربر مي تواند به راحتي رمزگشايي كند.  ربات هاي هوش مصنوعي بوسيله فرمان صوتي و جستجو ، اين فناوري را در اختيار كاربر مي گذارند . اكثريت بزرگي از پروژه هاي تحقيقاتي هوش مصنوعي  ، داراي جستجوي صوتي بصري تر و انساني تر هستند .

۴ – تجربه مشتري افزوده شده

با وجود اصرار مداوم و تلاش مكرر براي ايجاد تجربه بهتر وب ، گاهي اوقات چندان موثر نيست.  اين جايي است كه Chatbots AI واقعا ميتوانند نقش مثبت بازي كنند.  در حالي كه در يك فروشگاه وب خريداري مي كنيد مي توانيد از يك ربات هوشمند كمك بگيريد.

ـ هوش مصنوعي در طراحي وب

هوش مصنوعي در طراحي وب راه را براي طراحان براي تبديل تجربه وب با بسياري از عناصر جديد راه اندازي كرد .  طراحي پيشين وب اكنون به  تقويت هوش مصنوعي تبديل شده است .

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

نقش هوش مصنوعي در طراحي وب

يادگيري ماشين در طراحي وب

تكنولوژي يادگيري ماشين، امكان افزايش دامنه سفارشي سازي براي وب سايت ها را به وجود آورده است . طراح ، ديگر بر طرح وب، تصاوير، طرح رنگي، شكل دكمه CTA و فونت تصميم نخواهد گرفت بلكه اين نرم افزار است كه با تجزيه و تحليل ورودي هاي كاربر تصميم مي گيرد كه كدام عناصر مي توانند براي كاربر جذاب باشند.

رمز گشايي ترجيحات كاربر بر اساس فعاليت هاي كاربر و تعاملات او مي تواند  به طراحي ساده تر كمك كند.  بر اساس دستگاه در حال استفاده ، نيازهاي كاربر و نياز هاي معمول تصاوير در دسترس ، مي تواند به طور خودكار با تصاوير طراحي شده با AI بريده شود . محتويات را نيز مي توان بر اساس نيازهاي كاربر سفارشي كرد؛ به عنوان مثال، دانستن اينكه يك كاربر دستورالعمل هاي ديابتي را مي طلبد ، مي توان با طراحي يك صحفه غذايي آن ها را نشان داد .  شخصي سازي بيشتر ، از طريق هوش مصنوعي در طراحي وب كمك خواهد كرد كه تجربه وب را جذاب تر كند..

نقش AI در جستجوگرها

براي هر وب سايت پر بازديد موتور جستجو مهم تر از هر چيز ديگري است. كسب و كار به شدت به ترافيك وب بستگي دارد . SEO بيشتر در مورد ارائه محتوياتي است كه كاربر نياز دارد . در اين راستا، رمزگشايي تنظيمات كاربر مهم است و AI در واقع  ميتواند نقش مهمي در آن بازي كند . از سوي ديگر ، هوش مصنوعي مي تواند به مديران وب كمك كند  كه كلمات كليدي و محتوا را كه كمترين ترافيك را دارند ، پيدا كند . هوش مصنوعي به طور معمول تلاش مي كند كه دلايل هر جستجوي را بيابد و براساس آن راه حل هايي را براي اين نيازها ارائه مي دهد.

محتواهاي ويدئويي را افزايش دهيد

 محتويات ويدئويي اين روزها بسيار محبوب هستند و يكي از  محتواهاي حاشيه اي است كه به ويروسي شدن وب سايت كمك مي كند  . ويديو جالب ، جذاب و تحريك آميز ويروسي ، مي تواند يك شبه ترافيكي بزرگي را به شما منتقل كند.

اما اكثر شركت هاي اينترنتي تا امروز همچنان در شر ويرويس يك ويديو مانده اند.  در اين زمينه هوش مصنوعي مي تواند نقش بسيار مهمي بازي كند.  بر اساس تعاملات كاربر و بر اساس نشانه هاي كاربر با فيلم هاي مشابه ، نرم افزار مبتني بر AI مي تواند تغييرات در محتواي ويدئويي ايجاد كند كه آنها را بيشتر مي كند.

ارتقا كيفيت مطالب

كيفيت محتوا بدون شك مركزي است كه در رتبه بندي موتور جستجو تأثير زيادي دارد.  علاوه بر اين، كيفيت مطالب بالاتر، شانس بيشتري براي رتبه دهي موتور جستجو است.  حتي پس از انجام همه كارها ، گاهي اوقات در مورد عناصر كليدي كه محتواي وب شما را از ديگران متمايز مي كنند ، بي احترامي مي شود.

تجزيه و تحليل محتويات از مواردي هم چون خواسته هاي كاربر، عوامل كليدي تعامل و ارائه محتوا براساس تعاملات كاربر، براي اطمينان از كيفيت بهتر  محتوياتي كه كاربران نياز دارند ، هستند . نرم افزار AI مي تواند به شما پيشنهاداتي براي ارائه مطالب بهتر را مطرح كند و رتبه بندي هاي جستجو را بيشتر كند.

لينك هاي با كيفيت بالا

هوش مصنوعي نقش مهمي را در برخورد با رتبه هاي جستجوي بهتر ، علاوه بركيفيت محتواي لينك ها ، نيز  بازي مي كند .  يك پيوند خوب منجر به قدرت بالاي دامنه مي شود و مي تواند مخاطبان شما را درگير كند . پيدا كردن لينك هاي با كيفيت بر اساس علاقه كاربر و شهرت دامنه كار ساده اي نيست. در اين راستا ، نرم افزار AI كه در backend كار مي كند ، مي تواند در پيدا كردن لينك هاي خوب كه كاربران به آن علاقه مند هستند ، بسيار كمك كند.

به طور خلاصه

AI يك تكنولوژي پيشرفته و حياتي است كه ارزش افزوده به تجربه كاربر در كسب و كار را به همراه مي آورد .  AI از طريق طراحي وب سايت آگاهانه، SEO  و توسعه وب موجب ارتقا وب سايت ها مي شود.  نقش هوش مصنوعي در طراحي وب سايت ، ارائه صحفات بيشتر و متناسب با نياز كاربر ،  نقشي حياتي است .

امتیاز:
بازدید: 7
برچسب:
:
[ 1397/3/10  ] [ ۱۱ ] [ software-web ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 40
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1618
چت باکس
امکانات وب